Registrované fórum

Přispívat mohou pouze zaregistrovaní uživatelé.

 

Stránkování

 
  • Stopky

    Časoměřič I na slavných primátorkách naši rozhodčí měli špatně seřízené stopky, když ve finále naměřili osmám dorostenců kromě prvé lodě všem o 1 minutu navíc. Minuta sem minuta tam hlavně dobře vyúčtovat cesťáky.

  • ČLUNY

    veslík Tak když už počasí umožnilo veslovat bez vln tak zase kreteni na motoráku rozmr.... no proste rozvlnili přehradu a druhej kilometr se pomalu nedalo veslovat... Chapu, že museli zařizovat věci, kreré nestihli, zapomeli, nebo to dřív prostě nešlo...Chápu, že to dělali pro dobrý chod závodů, ale spíš bych snesl malé nedostatky v pořadatelské činnosti, než když tam na tom motoráku dělá vlny a to klidně i tak, že v tom celejch 500m jede závod..MAGOR

    POŘÁDÁME ZÁVODY PROTO, ABYCHOM MOHLI ZÁVODIT A NE ŽE ZÁVODÍME PROTO, ABYCHOM MOHLI POŘÁDAT.... Tak proč nebral k těm závodům větší ohled...

    A příští rok už bude vrchní jezdit na těch parníkách...protože ty kravy co tam jezdili letos...(mám na mysli ty obrovský čluny s vlnama 2x většíma než je možno suchej překonat)..to byl děs....

    Ale jinak dobrý:/

  • Hafo velky vlny:-)

    veslař Tak co lidi jak se těšíte na Mezinárodku?zatim sou tady na príglu(přehradě)bezvadný vlny,že se skoro ani nedá dojet na 2km:)bez naplnění lodě vodičkou:)

    • veslík Tak když už počasí umožnilo veslovat bez vln tak zase kreteni na motoráku rozmr.... no proste rozvlnili přehradu a druhej kilometr se pomalu nedalo veslovat... Chapu, že museli zařizovat věci, kreré nestihli, zapomeli, nebo to dřív prostě nešlo...Chápu, že to dělali pro dobrý chod závodů, ale spíš bych snesl malé nedostatky v pořadatelské činnosti, než když tam na tom motoráku dělá vlny a to klidně i tak, že v tom celejch 500m jede závod..MAGOR
      POŘÁDÁME ZÁVODY PROTO, ABYCHOM MOHLI ZÁVODIT A NE ŽE ZÁVODÍME PROTO, ABYCHOM MOHLI POŘÁDAT.... Tak proč nebral k těm závodům větší ohled...
      A příští rok už bude vrchní jezdit na těch parníkách...protože ty kravy co tam jezdili letos...(mám na mysli ty obrovský čluny s vlnama 2x většíma než je možno suchej překonat)..to byl děs....
      Ale jinak dobrý:/

    • Honza Mno jo no vlnky ze :o) Ve ctvrtek se to uklidnilo po hodne dlouhe dobe,ale nez sem se dostal na vodu,tak se vyrojilo tisicce motoraku a sme tam kde sme byli :o/ Fakt dekujem ...

  • losování

    RV Losování CEFTY a mezinárodky je na stránkách LS Brno.

  • Zpravodaj

    Michal Četl jsem si Váš poslední zpravodaj a našel jsem v něm docela podstatný defekt. Článek začínající na jedné straně nepokračuje na straně druhé!
    Docela zvláštní. Tím tedy prosím o korekci.

  • změna stránek

    Tomáš Nahodil Mám dotaz proč se tyto dříve velmi pěkné a uhledné stránky změnili do nynější podoby?
    Vidím to jako krok zpět.

  • 4- MLV

    Honza Chtel bych se jen tak zeptat, proc LV mohou vyuzit sve vahy pouze v parovych disciplinach, nebo pokud nekdo radej NEparove, tak POUZE 2- ??? Zvlaste by me to zajimalo proto, ze i ve svete se jezdi 4- LV a co jsem videl tak i 8+. Je mi jasne, ze postavit vic 8+ LV v republice by bylo tezke, ale 4- LV ??? Tak reknete mi,je to vazne nemozne,vypsat o jeden zavod navic aspon na MCR senioru???

    • Tomáš Nahodil Já teda mezi lehké váhy nepatřím, ale stotožňuji se s názorem pisatele. Například na MS je 4-LV docela atraktivní disciplína, tak neví přoč by tomu mělo být u nás jinak.

    • lehké ženy A co mají potom říkat lehkačky? Na MČR jsou pro ženy LV vypsané jenom skify a dvojskify i když "lehkých žen" je už dvakrát víc než "těžkých". (viz. trenažery nebo osmikilák)

  • Cefta...

    stro... NO jo neuškodilo by kdyby jste někde uveřejnili nominaci na CEFTU:)

  • Cefta...

    stro... NO jo neuškodilo by kdybi jste někde uveřejnili nominaci na CEFTU:)

  • KZ aneb nejlépe placený startér

    český.prduch S povděkem jsem sledoval, že „už“ druhý den po KZ byly výsledky na veslařských stránkách. Bohužel, pouze „holé“ výsledky. Kdy se dočkáme vyhodnocení a podle jakých kritérií?Veslařská šuškanda praví- u juniorů se sčítají umístění ze 3 závodů, pro seniory platí pravidla MS.Jaké lodě a které posádky pojedou na letošní MSJ?Je to tajné?Opět příležitost k tomu, aby náš přetížený, dobře placený asistent ústředního trenéra Luboš Došek mohl v nestřeženém okamžiku opět vytáhnout sérii svých osvědčených zbraní jako jsou „divoké karty“, „nejlepší štrokyně“ a „rozstřely“(patrně čerpaje ze svých zkušeností z mládí)?Po letech veslování obdivuji trenérskou genialitu a ostříží zrak Luboše Doška (opakuji zvlášť v zimě přetíženého a dobře placeného), který zkušeným okem sledoval celé KZ z pozice startéra.To jsme na tom hodně dobře, když si takové lidi můžeme dovolit.Já vím Luboši, oni to obětaví (většinou neplacení) trenéři a rodiče za tebe odjezdí, natrénují…můžeš si to zase v nějakém nesmyslném termínu natestovat.Dobře, MSJ je daleko.A co CEFTA? Chceme naše budoucí olympijské naděje a děti, které se dnes a denně snaží poctivě trénovat otrávit tím, že dodnes není zveřejněna oficiální nominace.Máš, Luboši, tak krátkou paměť, že si nepamatuješ, jak je prima číst někde v nominacích své jméno? I to je odměna!Nebo nejsi asistent ústředního trenéra pro mládež a zase za nic nemůžeš a nic nevíš jako o dlouhých tratích?
    Záměrně píši kritiku na Luboše Doška, protože podle mého názoru práce ÚT Přemka Panušky je na trochu jiné úrovni.Má aspoň přehled, snaží se dodržet, co slíbí a dokonce po dlouhých letech vydal tolik potřebnou knihu o veslování.
    Na adresu Luboše Doška si závěrem neodpustím citovat s Janem Nerudou „Kam (co) s ním?“

    • Veslař co trénuje každej den I kdybych nechtěl nijak zpochybňovat výběr juniorských posádek, jako že zpochybňuji, jak vám má někdo věřit, když není oficiálně znám žádný klíč výběru! Jeden tedy znám je, že na čem se domluví pražští trenéři typu Škvor a spol, to platí.
      Váš důvod nezveřejnit systém je naprosto jasný. Posádky jsou totiž již dopředu domluvené(nebo alespoň vymyšlené) a proto by se případné neúspěchy některých aktérů mohly stát přítěží v nominaci.
      Nevidím na tom nic těžkého dopředu objasnit, že nepříklad první dvojka pojede dvujku, další dvě noncox a osma se poskládá například z dalších tří dvojek + dva skifaři.
      Takže když už se flákáte a nesledujete ani jeden závod, tak si aspoň vymyslete systém, který by vaše zmanipulované výběry patronoval.
      P.S. Seznam vybraných posádek, ať už ledajakých, by neuškodil.

      • klokan Nedá mi,abych se nepřidal k diskuzi. Nevím jak letos probíhaly KZ a výběr reprezentace, ale ze své zkušenosti musím říci, že popisovaný systém výběru reprezentantů funguje pořád stejně jako před 10-ti lety. Když vybraný "již reprezentant" dopadl na kontrolkách špatně, tak měl objektivní potíže, které mu zajistili účast v reprezentaci. Popřípadě se vymysleli další kontrolky a další kontrolky, dokud to dotyčnému nevyšlo dle představ. A to je náš systém: samé kontrolky a žádné výkony. Tak nevím, čemu se všichni diví. Proč to u nás nefunguje třeba jako ve Spojených státech: 1 závod = výsledky a účast na MS. Ale ne na jaře, kdy každý jezdí velké objemy, ale v červenci, kdy už by měl být každý řádně rozveslován.

        • Tomáš Nahodil To zní velmi rozumně. Hned sem s tím systémem co mají amici!

          • kubíček Vážení mladší trenéři a juniorští závodníci,
            to, že trenér Došek sleduje kontr. závody na startu, není přece závada. Je nutno znát závodníky i z tohoto pohledu. Pokud jde o nominaci, ta je přece jasná. Stačí si přečíst plán representační přípravy representačních výběrů na rok 2002 . Je zde přece naprosto jasně řečeno, že na MS startují posádky dle výsledků na nominačním závodě, který se bude konat 30.6.2001 v Račicích - účast jen pro pozvané. Takto to úspěšně funguje již spousty roků , tak proč se všichni divíte?

            • Petr nejlepší by bylo, kdyby sledoval závod se strartem i cílem ne?
              No a ten am. system by byl asi lepší.

Nejste přihlášen, pro zveřejnění vaší zprávy je třeba opsat kontrolní kód
Kontrolní kód
klikni na obrázek pro novýklikni na obrázek pro nový=

Buďte v obraze

příhlaste se k odběru novinek, ať Vám nic neunikne


         

  

 

 

 

Kontakty

  • +420 233 313 352